2009. augusztus 17.

Na sziasztok újra,nem volt kedvem hétvégén gép elé ülni,azért nem írtam semmit.Meg a látogatottsági mutatóim elég gyérek,és ez is visszavetett kicsit a lelkesedésemből.
Na mindegy, ahhoz képest viszont nem is olyan rossz,hogy nagyon kezdő blogger vagyok.
Nagyon jó idő van,mindjárt vége a nyárnak,vétek ilyenkor benn a szobában ülni,és blogot írni.
Most kb 30 fok van kinn,de benn azért elég kellemes. Azért is jöttem be inkább,és nem kinn sütkérezek,mert kijött az allergiám,és most "szenvedek" mint állat,szipogok,kapar a torkom és miegymás.Nem tudom mi van, pázsitfű szezonnak vége kellene lennie,parlagfűre meg soha nem voltam allergiás. Megfázás meg nem lehet,hiszen az teljesen más. Eddig egész jól tűrtem,és nem nyavalyogtam annyit,de most muszáj:D
Na persze vannak durvább dolgok is mint a szénanátha,de azért valljuk be,elég kellemetlen dolog:(
Pár évig még gyógyszert se szedtem rá,és most is csak alkalmanként kapok be néhány szemet,de az is csak olyan recept nélkül kapható antiallergén gyógyszer. Aki csak teheti ne vegyen példát rólam,menjen el a háziorvosához,és kérjen beutalót allergiavizsálatra,és ott megcsinálják viszonylag gyorasan,( kb fél napot kell csak várni) és ezt a vizsgálatot bőven elég egy évben egyszer megcsináltatni,és a háziorvos kb fél évig kedvezményesen írhat fel gyógyszert.
Nálam eléggé hatásos volt,és mialatt szedtem,semmi panaszom nem volt.Úgyhogy aki allergiás ne nyavajogjon folyton,és ne a parlagfüvet okolja,meg azt aki nem írtja,mert kezelhető! Mert mit szóljon az aki a fák,vagy pázsitfűk pollenjére allergiás,nem lehet mindent kiírtani,és nem a növényekben van a hiba,hanem bennünk emberekben.Túl sok a civilizációs környzeti hatás körülöttünk,és rengeteg dolog rongálja a szervezetünk immunrendszerét.Lehet hogy ezzel sokan nem értenek egyet,de sz..rok rá,én így gondolom,és nem akarok megfelelni mindenkinek:D

Na ezt jól megmodtam, a végén kezdek belejönni a dologba,kezdek ezüstegeresedni...
Apropó Ezüstegér, hogy miért pont ez a nevem? Ez jutott eszembe úgy hírtelen,és ezt a nicket használtam a docler-en.Tudom hogy van több ezüstegér is a neten,ezért kérek mindenkit hogy ne keverjen vele. Na és ott van Vavyan Fable, Ezüstegér című könyve is,és sajna mindig az van első helyen,ha beírom a nevemet. Az egyezés a véletlen műve,mégcsak nem is hallottam erről a könyvről,így persze nem is olvashattam. Az íróról persze hallottam,és igen tehetségesnek tartom,ezért lehet egyszer el is olvasom ezt a könyvét. A könyv 2002-ben jelent meg,így valószínűleg nem ő lopta tőlem a nevet. Ezért megbocsátok neki:D
A többi találatnál a google-n egy másik ezüstegeret dobott ki,valami gagyi citromail-es,e-maillel. Nekem legalább freemail-es,gmail-es fiókom van,ilyen szinten igényes vagyok. Bár a legjobb szerintem a gmail-es fiók,de freemail-el kezdtem, így van olyanom is. Ha valaki nem tudná a gmail,a google tulajdonában van,így joggal várható el,hogy a legjobb legyen. Sőt ez a blog szolgáltató is google találmány,és ez is azért ilyen jó. Bár vannak hibái ugyan,de nem árulom el hogy mik azok. Mindenkinek,és mindennek vannak hibái, és nem fogom most itt ezt a szemére vetni,mert félek hogy megharagszik miatta:D
Az ezutáni találatok szinte csak számítógépes ezüstegerekre vonatkoznak.Bizonyára mindenki találkozott már velük,és a színükre vonatkozik ez a jelző,nem az anyagukra. Valahol ezután következnék én,bár még mindig nem találtam meg magam.
Ezért célszerű lenne optimalizálnom magam,bár a nyavalya tudja hogy a fenébe kell azt csinálni:D
Majd ha rájövök optimalizálok,addig találjatok meg úgy ahogy tudtok....
Folytatom a témát az úgynevezett pénzre váltással,vagyis hírdetések beszúrásával az oldal témával. Igen igen,pénzzz!! Szeretem:D Szeretem,csak lusta vagyok érte tenni!
Már második nap,mikor blekezdtem a blogírásba kipróbáltam ezt az Adsense nevű szolgáltatást, mert azt írták,hogy úgy lehet megtudni mennyit lehet keresni a blogba szúrt hírdetésekkel,ha kipróbálja az ember! Hát én kipróbáltam!:D
Nem igazán jók az eddigi tapasztalataim. Hatalmas látogatottság kellene ahhoz,hogy egy kis aprópénzt legalább hozzon a konyhára. A másik dolog az,hogy azok közül is akik idetévednek,nem igazán akarnak rákattintani azokra a nyavajás google hírdetéskre:D
A szerződésben pedig az áll tilos a látogatóimat arra bíztatni,hogy kattintgassanak,saját magamnak meg természetesen nem lehet amúgyse. De ha érdekesnek találjátok a hírdetéseket akkor ne fogjátok vissza magatokat. Úgy számoltam ki, kb 5ft volt egy kattintás, és az összes egyenlegem 0,3 dollár volt 5 nap alatt. Ezt jó ha a többi blogger is tudja:D
Szóval a pénz miatt nem érdemes blogot írni,ezt én is megtudtam. De én már csak ilyen kisérletező és kíváncsi típus vagyok,nem adott senki hasznos tanácsot erről,hát ilyen módon jártam utánna a dolognak.....
Folytatom még,csak most nem jut eszembe semmi!:D



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése