2009. augusztus 14.

Docler chat video

Első témámat had kezdjem a mai internet világában divatos, már-már megszokott,elfogadott jelenségével,a chat-tel,és azon belül is a video chattel. A videochat elterjedése egyre nagyobb,és több portálon fellelhető,de van egy köztük amely joggal kiemelkedik a többi közül,ez pedig nem más mint a docler.hu,ami persze nem csak chates oldal,hanem videómegosztó,és közösségi portál is. A regisztrált felhasználók száma jelenleg 100ezer körüli,de persze sokan több néven is regisztrálnak,így ez a szám nem igazán tükrözi a valóságot. De ha 50 ezren vannak,még így is jelentős létszám. Az egyidőben chatelők létszáma viszont jól mérhető, reggelenként és késő este 200 fő körül van,dél körül 300,délután 300-400 körüli,és este 8 és 10 körül éri el a csúcspontot ami nem ritkán eléri az 400-500-at is. Majd este 10-től fokozatosan csökken és éjjeli 1-ig lemegy 150-200-ra. Na ennyit a látogatottságról,nézzünk más dolgokat a chattel kapcsolatban.
Nézzük a múltját.Nem akarok félretájékoztatni senkit,így azt írom amennyit én tudok. Először Extra chat-ként kezdte meg a működését kb nem tudom hány éve,de valószínűleg sok,mert már én is majd két éve járok fel. Ezüstegér néven csak ritkán jártam fel,de szerintem így is van pár emberke aki ismeri ezt a nicket.
Van néhány nagy "öreg" akik még annak idején,és talán most is szerves részét képezik a chat-nek,de nem akarok neveket mondani. Ők tudnának igazán mit mesélni erről a dologról,és hogy mit is jelent ez az úgynevetett chat-es "életforma". Igen,így akartam írni,hiszen sok ember tulajdonképp ehhez igazítja az életét, napi többszöri rendszerességgel jár fel több órát chatelni,ismerkedni,a régi ismerősökkel,barátokkal tartani a kapcsolatot, szórakozni,hülyéskedni, stb,és had ne soroljam még milyen céllal.
Öszintén bevallva én,mikor megláttam a chatet,és azt, hogy jééé kis kamképeken látsz emberkéket, nagyon tetszett,hogy milyen nagy dolog,és milyen nagyszerű dolgokra képes a technika,hogy ezt meg lehet oldani vele. Csak ámultam hosszasan, mint a rozy a moziban. Belegondoltam milyen nagy lehetőségek vannak benne,hogy emberek bármekkora távolságról láthatják egymást,üzenhetnek egymásnak, sőt beszélhetnek is egymással mikrofonon keresztül.
Otthonról a gép előtt egy olyan közösségbe csöppenhetsz,ahol több száz, különböző korú,nemű,beállítottságú,érdeklődési körű ember tartózkodik,mármint virtuális szinten.
Mint minden csoda,ez is 3 napig tartott,legalábbis nálam,mert nem tudtam mit kezdeni akkor ezzel a hihetetlen lehetőséggel. Egy ideig nem is mentem fel,rá se néztem,majdnemhogy el is felejtettem. Mikor egy nap nagyon unatkoztam és már kínomban nem tudtam mit csinálni,hát megnéztem mi történt azóta. Még mindig olyan unalmas-e minden,mikor leutóbb ott jártam?
Mindenki leginkább csak egymással társalgott,jól összeszokott kis közösség volt. Nem igazán törődtek az újakkal.Egészen a addig amig te is valami érdekeset nem tudsz írni,amivel felkeltheted a többiek figyelmét. Na és az is kiderült,hogy nem én egyedül vagyok új.Másik új pedig rokonszenvet érez sorstársával, együttérez vele,és tudja hogy neki is hasonló gondjai vannak,pl hogy mit hogyan kell beállítani a kezelőfelületen,és hogy mik a chat íratlan szabályai...
Az akkori(1.5évvel ezelőtti) kezelőfelület nagyban különbözött a mostanitól.Sokkal egyszerűbb volt,könnyen kezelhető,persze kevés extra funkcióval. A régiek persze az akkori chat felületre esküsznek,hogy az milyen jó volt. De hát az idő,és az emlékek is megszépítenek sokmindent.
Folytatván a kezdeteket,újonnan ismerkedve a chattel, észevettem hogy a régiek közt is vannak akik szívesen, úgymond a "szárnyaik alá veszik" az újakat,sőt igen segítőkészek és barátságosak.
Jó néhány hét eltelt mire egyenlő félként kezdtek el kezelni. Sok igen értékes tulajdonságú emberrel ismerkedtem meg, főleg nőkkel,lányokkal. Azt nem is értem,hogy miért csak lányokkal?:D Talán a chat világában,az azonos neműekkel való barátkozás kezdeményezése azt feltételezi,hogy meleg vagy!..
A chat is olyan mint az élet,csak minden gyorsabban játszódik le, előfordulnak összezördülések,kemény viták, szerelem,barátság, sértődés, harag, és rengeteg humor ami néha erős és tapintatlan,de a békülés is gyorsabb mint a való életben, vagy rosszabb estben nem történik meg soha.
Na és egy dolog ami kihegyhatatlan a chat-ekből,és máshonnan se,ahol vannak lányok és fiúk,az a sex! Egy videochat-en meg pláne jó lehetőségekkel kecsegtet,mivel ha valaki akarja bármilyen testrészét megmutathatja a kamerába. Ennek a káros következményeivel persze a chat üzemeltetők is tisztában vannak,így a szabályzatban leírtak szerint kitiltják azt aki a nemi szervét mutogatja. Ez a kitiltás persze nem végleges,így azoknak a főleg férfinemű egyedeknek kiknek ez a legjobb szórakozásuk még így is megéri a kockázat,és gyakran visszajárnak chat-es szóval élve "verni a farkukat". Erre a célra már az elejétől kezdve felfedezték a videochat-et,és a camsex-et. Én még soha nem próbáltam,és egyenlőre nem is tervezem hogy kipróbáljam.
folyt köv...

2 megjegyzés: