2009. augusztus 13.

üdvözlet!!

Köszöntök minden kedves látogatót a blogomon!Örülök hogy idetévedtél,bár nem is értem hogyan..
Szóval én vagyok Ezüstegér,ez az írói álnevem amelyen publikálom a blogomat.Hogy miért anonym módon,és nem saját becsületes nevemmel állok neki blogot írni?Hát erre több magyarázat is van: 1.Így jobban ki tudom magam fejezni,nem feszengek amiatt hogy ki mit szól ahhoz,amit írok.2: Miért számítana az hogy ki vagyok?Az sokkal fontosabb,hogy mit írok!3: Nem szeretem ha beskatutyáznak,és előítéleteket vonnak irányomban.Pl ha egy 21 éves lány lennék,talán sokkal többen olvasnák azt amit írok. Főleg a férfiak. Vagy ha egy mai "divatos" szóval élve,celeb lennék, több ezren olvasnák a blogomat naponta. Hát én nem szeretnék se ilyen,se olyan előítéletet. Íttéljenek meg az alapján amit írok.Persze nem magamról szeretnék elsősorban írni,nem is ez volt a célom,hanem gondolataimat,véleményemet szeretném megosztani veletek.Tanácsokat is szívesen írok tapasztalataim alapján.A világról,a világnézetemről,érdekességekről szeretnék írni. Hát hogy ezt be tudom-e tartani a jövőben,az majd kiderül.Mindenestre ez a célkitűzésem.
Na,ha úgy tartja kedvem,akkor majd elárulok magamról ezt+azt...!
Azt előre elárulom,elég öntörvényű vagyok és lusta,így lehet csak akkor írom a blogot ha kedvem tartja.Bevezetőnek és köszöntőnek talán ennyi elég is lesz!Érezzétek jól magatokat,és olvassátok a blogomat!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése