2009. augusztus 26.

viccek mára

Íme néhány vicc,amiken igazán jókat nevettem:(sajnos nem saját gyártásúak)
Egy egészségügyi vicc:

- Doktor úr, mik az esélyeim?
- Egyszerű rutinműtétről van szó. Már nyolcvankettedszer csinálom.
- No, akkor nyugodt vagyok.
- Lehet is. Elvégre egyszer már sikerülnie kell.
Egy rendőrvicc:

Két rendőr sétál, mígnem az egyiknek nagyon kell szarnia.
- Haver, csengess be egy házba, biztos beengednek - javasolja a társa.
Az így is tesz, és miután kijön, így szól barátjához:
- Te, ezek olyan gazdagok, hogy aranyozott a WC-jük, ezt neked is látnod kell!
Becsenget a másik is. Egy kisgyerek nyitja ki az ajtót:
- Apa, megint itt az a rendőr, aki beleszart a trombitádba!
Egy rendőrvicc:

Megy két rendőr az utcán, és találnak egy rakás szart. Az egyik lehajol, megkóstolja, majd így szól:
- Ez bizony szar!
A másik is így tesz, majd ezt válaszolja:
- Az bizony! De jó hogy nem léptünk bele!

- Milyen az abszolút tüdő?
- Olyan erővel tud fújni a tehén fenekébe, hogy kiegyenesedik a szarva.

A piros lámpánál fékez egy motor, majd eldől. Egy autós észreveszi és megszólal:
- Segíthetek, uram?
- Nem, köszönöm. Tudja, csak a feleségem hagyott el.
- Az még nem ok arra, hogy a piros lámpánál felboruljon.
- Dehogyisnem! Elvitte magával az oldalkocsit.

Izgatott férfi telefonál a rendőrségre:
- Kérem, segítsenek! Ellopták a ház elől a kis Polskimat. Csak a takaróját hagyták itt.
- Mondja - kérdezi az ügyeletes tiszt -, biztos benne, hogy jól kirázta azt a takarót?

Két barát beszélget:
- Képzeld, milyen szerencsétlen vagyok! Tegnap jövök haza a Balatonról, és egy szexis lány stoppolt az úton. Felvettem, és behoztam Budapestre. Itt elvittem egy előkelő étterembe, virágot vettem neki, és megkérdeztem, hogy feljön-e a lakásomra. És tudod mit válaszolt?
- Nem.
- Hogy találtad ki?

Két cigány megy az úton. Szembe jön velük a pap. A papnak el van törve a keze, a lába. Kérdi tőle az egyik cigány:
- Hát Plébános Úr, mi történt magával?
- Tudjátok gyermekeim, tegnap este elcsúsztam és beleestem a kádba.
Jól van, megy tovább a két cigány. Megszólal az egyik:
- Hé, te! Mi az a kád?
Mire a másik:
- Honnan tudjam, nem járok én templomba!

Mára legyen elég ennyi,majd copyzok be még,ha jók lesztek!Jóéjt mindenkinek,aki ezt olvasta.Remélem,nem csak én voltam egyedül!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése